Onze dienstverlening aangepast op de richtlijnen van het RIVM

  • Geplaatst op
Onze dienstverlening aangepast op de richtlijnen van het RIVM

Onze dienstverlening aangepast op de richtlijnen van het RIVM

Ook nu staat onze dienstverlening aan jou voorop en om dit op veilige manier te doen, nemen wij de volgende maatregelen in acht:

  1. Wij zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar.
  2. Onze Service Support collega’s komen langs in geval van storing, reparatie of installatie conform afspraak.
  3. Bij bezoeken hanteren zij strikt de richtlijnen van het RIVM.
      • Wij groeten, maar schudden geen hand.
      • Wij dragen gedurende het gehele bezoek een mondkapje
      • Indien mogelijk zijn onze Service Support collega's alleen in de werkruimte of wordt gepaste afstand gehouden
      • De werkbon wordt na het bezoek per e-mail gestuurd.
  4. Indien gewenst wordt telefonisch support gegeven.

Het team van EyeVinci wenst jou een goede gezondheid toe en take care!